Menu Sluiten

Aanbeveling Stoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over aanbeveling stoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Aanbeveling Stoelen

Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoren | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbeveling stoelen

times intari video ontwerp keuken inspiratie tips and tricks wat kost een nieuwe keuken wat is de ideale ergonomie van een keuken hoe organiseer ik mijn keuken hoe plaats ik een keuken materialen werkbladen techniek offerte aanvraag times intari video ontwerp keuken inspiratie tips and tricks wat kost een nieuwe keuken wat is de ideale ergonomie van een keuken hoe organiseer ik mijn keuken hoe plaats ik een keuken materialen werkbladen techniek offerte aanvraag intari kitchens and cabinets ga naar de inhoud hoe organiseer ik mijn keuken tips and tricks keuken en afmetingen van passages de keuken is voor velen een stuk leefruimte geworden maar blijft in de eerste plaats toch nog steeds een werkplek. Vandaar hier wat ergonomische tips… Passage waar mensen tesamen werken voorzie bij voorkeur een passage van minimaal cm tussen het kookeiland en de andere stukken van de keuken waar men werkt aanbeveling stoelen zorgt voor een snelle ROI Waarom cm is een minimum als u met personen wenst te passeren op een plek waar u samen werkt. Dus meestal voor een kookeiland cm houden is een warme aanbeveling. .

ga rechtstreeks naar inhoud hotels apartments conferentie aanbiedingen lid inloggen als lid menu menu hotels apartments conferentie aanbiedingen lid inloggen als lid bedrijfsovereenkomst kortingscode boeking vinden of annuleren klantenservice alle inhoud shortcuts accommodatie hotels conferentie apartments prijskalender loyaliteit lid zakelijke klanten over thon hotels klantenservice carrire maatschappelijke verantwoordelijkheid over thon hotels inspiratie zoeken zoeken valuta nok dkk sek gbp usd eur taal nl no en fr de sv inloggen als lid menu menu we zoeken beschikbare kamers voor u… Waar wilt u heen kies plaats of hotel l hotel lesund hotels alta hotel andenes hotel arendal hotel asker hotel bergen hotels bod hotels brnnysund hotel brussel hotels elverum hotels fl hotel frde hotel fosnavg hotel gardermoen hotels halden hotel hamar hotel hammerfest hotel harstad hotel haugesund hotel horten hotel jlster hotel kautokeino hotel kirkenes hotel kristian.

Vragen over Aanbeveling stoelen

home producten winkelwagen promoties inschrijven nieuwsbrief deze site toevoegen aan favorieten wie zijn wij contact klantendienst amp service inschrijven nieuwsbrief stel ons uw vraag kortingsbonnen naar de kassa aantal product producten onze promoties stockverkoop babykamers autostoelen kinderwagens eetstoeltjes wiegen parken bedjes reisbedjes deurhekjes veiligheid bad verzorgingsmeubels extra contact inschrijven nieuwsbrief veelgestelde vragen. Hoe deze site gebruiken leveringsvoorwaarden tarieven uw privacy interessante links jongensnamen meisjesnamen kortingsbonnen meld goedkopere prijs laagste prijs garantie uw privacy privacy statement amelion heeft als uitgangspunt het dienen van het belang van de klant bij de verwerking van uw persoonsgegevens gaat amelion zorgvuldig te werk. Zij gebruikt alleen diacutee gegevens die nodig zijn voor een optimale dienstverlening bekijk ons scala van aanbeveling stoelen Voor zover dat niet voortvloeit uit de wet of uit verplichtingen die am.