Menu Sluiten

Diensten Stoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over diensten stoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Diensten Stoelen

Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten stoelen

home alles is mogelijk gastronomie fotos zaal en diensten gastenverblijf traiteur aan huis vacatures over ons contact offerte selecteer een pagina onze feestzalen u kan bij ons alle zalen huren voor een hele dag of dagdeel. Catering en dranken worden altijd door ons verzorgd. Bij een volledig catering en drankenarrangement zijn onze zalen gratis. Wel kan u extra zaal of ruimte afhuren voor demo of presentaties of workshops diensten stoelen met korting Als zalen kunnen we u aanbieden schiphoekzaal van m max pers uitgebreid feest sterhoekzaal van m pers uitgebreid feest of pers receptie lounge bar pers receptie extra diensten stoelhoezen en aangepast linnen vers snijbloemengarnituur per tafel zilveren kandelaars met kleur kaarsen ceremoniewagens ceremoniemeester animatie gaande van orgelist tot jazzorkest animatie zoals clowns grimeurs grappige garcons buiksprekers springkastelen in de tuin volgens grootte verhuur didactisch materiaal in elke zaal is een groot scherm aanwezig taxi service achtergrondmuziek tijdens het diner wordt kosteloos door ons verzorgd dj v.

uw browser wordt niet meer ondersteund om de website optimaal te kunnen ervaren moet u over de nieuwste versie van uw browser beschikken. Verder surfen tafels amp stoelen tafels stoelen barstoelen office loungestoel tuin amp terras tafels stoelen ligbedden lounges parasols sinnfoort showroom service merken contact tafels amp stoelen tuin amp terras sinnfoort merken contact privacybeleid wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken waarom kiezen voor diensten stoelen Gebruik van onze diensten wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen .

Informatie over Diensten stoelen

vzw verhuurt zaal btwcomplexiteit is troef heel wat verenigingen verdienen wat extras door hun lokalen te verhuren aan andere verenigingen of aan particulieren. Ze doen dat veelal zonder btw maar volgens het hof van cassatie is dat niet altijd correct en zouden de verenigingen soms wel btw moeten aanrekenen met alle administratieve gevolgen vandien. De feiten een vzw is eigenaar van een oud parochiaal centrum. Na verbouwing van het centrum verhuurt de vzw het gebouw aan haar leden particulieren en ondernemingen voor evenementen. De huurder mag gebruikmaken van de zaal met keukeninfrastructuur tafels stoelen bestek enz. en van de sanitaire ruimtes. De drank moet afgenomen worden van de vzw. Het gebruik van de zaal en de bijbehorende infrastructuur wordt samen met de aangekochte drank aan de gebruikers gefactureerd. Meacutet btw. Achteraf wordt het gebo.